3 způsoby jak posunout vaše SEO na novou úroveň

28 dubna, 2023/ Business/


Existuje pravidlo marketingu, které je tak jednoduché a jasné, že mnozí podnikatelé neustále podceňují jeho sílu. Obsah tohoto pravidla je následující. „Zařiďte, aby u vás zákazníci nalezli vše, po čem touží.“. Jak tuto poučku převést do praxe při správě vlastního e-shopu? Jak ho využít pro lepší SEO? O tom se více dozvíte právě v tomto článku.
seo programátor
Nejjednodušším způsobem, jak začít poskytovat zákazníkům mnohem více služeb, je zahrnout do vašeho webu i jiné sekce, než pouhý prodej zboží. Návštěvníky vašeho e-shopu často tyto produkty ani nezajímají, a hledají pouze pomoc při řešení problémů. Kupříkladu s produktem již zakoupeným, ale jinde. Pokud se doberou pomoci právě na vašem webu, vytvoří si pozitivní asociaci, a příště se vrátí se záměrem nakoupit. Stejně jako zákazníků se tato problematika týká i pozice ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy, které o ní rozhodují, se mimo jiné zaměřují i na kvalitu obsahu, a dobu, kterou návštěvník na webu stráví. A právě tyto faktory může pozitivně ovlivnit rozšíření portfolia webu a následná práce s ním.
Mezi konkrétními způsoby, jak tohoto cíle dosáhnout se může objevit několik metod. Jednou z nejúčinnějších je zařazení spotřebitelských testů vašeho zboží na váš web. Nejenom, že se posílí vaše vlastní důvěryhodnost, stane se pro vás i dobrou reklamou mezi ostatními diváky.
studování grafu
Komentářová sekce pod články nebo produkty je již taková metla na programátory, pro její složité kódování, a především pro drobná bezpečnostní rizika, která se k jejímu zavedení brání. Ale, na tuto problematiku se dá dívat ze dvou dalších stran. Na jedné z nich stojí fakt, že komentářová sekce umožní vaší konkurenci šířit pomluvy a využívat další nekalé praktiky. Proto je na zvážení, zde-li se do toho chcete pustit s druhým možným pohledem jako vizí. Tím je možnost vytvoření komunity, která by skrze komentáře sdělovala svoje zkušenosti a propagovala by váš e-shop lépe, než mnohé PPC kampaně.
Posledním metodou, kterou můžete využít, je poskytnutí opravdu kvalitního multimediálního zážitku. Dnes jsou již kvalitní videa a obrázky nepostradatelným standardem, a pokud chcete zákazníky opravdu ohromit, a zajisti tak jejich návrat, budete se muset zaměřit na inovativnější technologie a možnosti, které nabízí.